Re: A ja sie ciesze, ze AMD i Intel...

Autor: Harry Keogh (harrykeoghjr_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 14:36:15 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> <ciach>
>

> wszystko zalezy od wymagan i tego co bedziesz na kompie robil, pozatym to
> AMD i tak pokazal co potrafi w gorszej technologi pokonuje p4 z
> super-hiper-nowymi roziazaniami, sadze ze intel spoczal na laurach a AMD
> przyszlo jak wiadro zimnej wody i nie dawalo panom z intela spac:))) btw.
> sadze ze (oprocz kodowania filmow) do profesjonalnych zastosowan lepszy
jest
> AMD'ek athlon np. 3dstudio, lightwave, cad'y, a pozatym nie wszyskich stac
> na p4:(
>

> --
> [...]
po zawodach). Na co mi taki procesor za te pieniądze mam palomino płytę i
pamięci a może jeszcze coś, poza tym jak ktoś ma konkretny wentylator( np
taki za 27zł:-)) bo taki już wystarczy to nie musi się przejmować
temperaturami a wydajnośc obu jest podobna.Intel dostanie dopiero łomot jak
amd przejdzie na 0,13 mikrona intel juz ma tę technologię a wydajnośc dalej
nieciekawa ( zwłaszcza w stosunku do szybkości zegara i ceny).

--
Pozdrawiam
Harry