Re: A ja sie ciesze, ze AMD i Intel...

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Fri 05 Oct 2001 - 14:12:32 MET DST

> Czytales moze byl niedawno taki post o płonaących procesorach poszukaj i
> poczytaj sobie dobrze
> To jest swieta prawda
> czy ja wiem czy moga te firmy rywalizowac w procesorach
> moze jak sie ktos nie zna i traktuje komputer jako maszyne do pisania to
> moze jest mu to obojetne
<ciach>

wszystko zalezy od wymagan i tego co bedziesz na kompie robil, pozatym to
AMD i tak pokazal co potrafi w gorszej technologi pokonuje p4 z
super-hiper-nowymi roziazaniami, sadze ze intel spoczal na laurach a AMD
przyszlo jak wiadro zimnej wody i nie dawalo panom z intela spac:))) btw.
sadze ze (oprocz kodowania filmow) do profesjonalnych zastosowan lepszy jest
AMD'ek athlon np. 3dstudio, lightwave, cad'y, a pozatym nie wszyskich stac
na p4:(

--
Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl