Re: malo pamieci konwencjonalnej

Autor: KRiZBi (krizbi_at_ANTYSPAMCUTITpoczta.fm)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 23:33:10 MET

Dnia Mon, 29 Oct 2001 20:44:31 +0100, noadam napisał/a :

>dodam jeszcze ze w innej troszke konfiguracji mam: system 10K,
>himem 45K (znowu), emm 4K, win 4K, command 7K reszta podobnie

Po pierwsze to NTG, od takich pytań jest grupa o windows,pecet jest
grupą o sprzęcie.

45k ? to zdecydowanie za dużo ! himem zajmuje nieco ponad 1kB. Jeśli
masz Win98 (pierwszą edycje) to jest patch poprawiający błąd związany
ze złą alokacją pamięci, ale to chyba nie twój przypadek. Być może
masz uszkodzony/zawirusiony himem.sys, spróbuj go podmienić na inny
(np z płytki instalacyjnej,jest w którymś z cabów) i przejedź
antyvirem po dysku.

mój config.sys wygląda (mniej więcej ;) tak:

---
DEVICE=C:\SYS\WINDOWS\HIMEM.SYS
DEVICE=C:\WINDOWS\EMM386.EXE I=B000-B7FF NOEMS HIGHSCAN
DOS=High,UMB
FILESHIGH=66
STACKS=0,0
SWITCHES=/F
SHELL=C:\COMMAND.COM C:\ /E:256 /P
DEVICEHIGH=C:\WINDOWS\COMMAND\display.sys con=(ega,,1)
Country=048,852,C:\WINDOWS\COMMAND\country.sys
w autoexecu ładuj potem programy do UMB przez LOADHIGH (installhigh
też działa ale jest niepolecane więc sory za zmyłkę) np:
LOADHIGH C:\WINDOWS\COMMAND\MSCDEX.EXE /D:BTCCD001
pozdro
--
KRiZBi