problem z boot'owaniem /abit kt7a/

Autor: aleksandra (alexw_at_grafik.3d.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 23:38:43 MET

witam wszystkich!
mam taki drazniacy problem:
za diabla nie moge zmusic plyty do bootowania z cd-romu. w biosie niby
wszystko ustawione ok, a ten skunks i tak zawsze najpierw sprawdza fdd, a
nastepnie hdd. dodam moze, ze dzieje sie tak od pewnego czasu, kiedys bylo
wszystko ok. w biosie plyty glownej nic nie bylo przestawiane.
sprzet: abit kt7a (bios ver.YH), k7 850mhz, 256ram, geforce2mx 32, sb live!
1024.

wczesniej jeszcze byl taki problem (i jest zreszta nadal), ze systemy win9x
maja ciagle zwisy w stylu zamrozony ekran i nic nie dziala. wiem, ze to
bardzo niedoskonaly system, ale wiem tez, ze nie powinien sie zwieszac z
czestotliwoscia co minute. dodam, ze w win2k nie ma najmniejszych problemow.
akurat w tym przypadku podejrzewam ze wina lezy po stonie karty muzycznej,
ale, kurna, o co chodzi z tym bootowaniem z cd-romu??? czyzby wirus?

dzieki za ewentualna pomoc i pozdrawiam,
ola