Re: malo pamieci konwencjonalnej

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 30 Oct 2001 - 02:24:24 MET

noadam wrote:

> dodam jeszcze ze w innej troszke konfiguracji mam: system 10K,
> himem 45K (znowu), emm 4K, win 4K, command 7K reszta podobnie

Ja mam (bez konfiguracji - czyli od razu):
SYSTEM 11KB, HIMEM 1KB, EMM/WIN/vmm32 po 4KB; NC 6KB...
Myślę, że przyczyną twoich kłopotów może być:
 - brak poprawki na IO.SYS umożliwiającej załadowanie HIMEMa do HMA
(potrzebna w DOS pod WIN98)
 - HIMEM nie znajduje się w pierwszej linijce CONFIG.SYSa (może masz przed
nim jakieś FILES=, czyli HIMEM się już nie zmieści)
 - płyta blokuje dostęp do pamięci >1MB (spotkałem już takie przypadki,
ale są one bardzo rzadkie...)

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|