Re: cyfrowe połączenie cd i karty dźwiękowej

Autor: Tomasz Kasprzak (ktomek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 22:13:10 MET

"wujek" <pudell_at_poczta.fm> wrote in message news:9rh4v5$fiu$1_at_news.tpi.pl...
> witam
> jakie karty dźwiękowe posiadają wejście cyfrowe umożliwiające połączenie z
> cdkiem? ponieważ mój sb awe 64 gold posiada SPDIF ale out. (jak
najtańsza -
> nie zależy mi na dźwięku 3d)

Ja mam cyfrowo podlaczony cd do karty Aopen 744 Pro (chip yamaha 744).
Pol roku temu dałem za nią 120. Przypuszczam że inne karty na tym chipie
tez moga to miec.
Ogolnie karta calkiem przyzwoita. Ma wyjscia na 4 glosniki i jedno
cyfrowe (optyczne).
Jak dla mnie ma tylko jedna wade: sterowniki po win2000 nie osługuja
dzwieku 3d (akurat mi na tym zalezy). Pod win9x 3d jest ok rowniez EAX.

Tomek