mora w samsungu 955 DF

Autor: Pawel Gotlib (sickac_at_o2.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 22:04:16 MET

Witam.
Siedze wlasnie przed nowo kupionym 955DF i jestem lekko rozczarowany. Chodzi
o w/w more. Poswiecilem pare dobrych kwadransow probujac ja zlikwidowac -
bezskutecznie. Nie mam wiekszego pojecia o monitorach, dotychczas uzywalem
ADI Provista 14" (trudno uwierzyc - takie zycie:(((), mialem tez do
czynienia z NEC V720 i wszystko bylo w porzadku. Wiec jak to jest - decyduje
sie na 19" i jednoczesnie jestem skazany na paseczki w rogach ekranu, czy to
po prostu wadliwy egzemplaz/model?
Byc moze istnieje jakies rozwiazanie, bo w obecnej sytuacji chyba odwioze
monitor do sklepu i zdecyduje sie na jakies "bezmorowe" 17". Jesli
ktokolwiek mial do czynienia z problemem - prosze o pomoc.
Z gory dziekuje

Pawel