Re: Jaka plyte pod DDRy

Autor: Vegeta (daro_w_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 22:14:56 MET

">no__name<" <uuhoo_at_go2.pl> wrote in message:

> Czesc
> Mam teraz Durona 800 i ECS K7VZA i
> po ostatnich obnizkach DDR'ow zastanawiam
> sie nad zmiana plyty glownej (cos pod DDR'y)
> Myslelem o ECS <---co o tej plytce myslicie czy jest stabilna?
> Czy mozecie mi cos zasugerowac najlepiej
> dobrego i taniego (jesli cos takiego istnieje:-)))

ECS na SiS jest ok ale tylko dla procesorow na szynie 266. Durony maja szyne
200, a asynchroniczne (tak to sie chyba zwie) taktownie pamieci nie jest
dobra strona SiS'a wiec wielkiego przyrostu wydajnosci nie uswiadczysz...
Ja bym zostawil tak jak jest, biorac sie za upgrade wymienil bym calosc
(proc, plyte i ram).

--
V.E.G.E.T.A.
Vigilant Electronic Galactic Exploration and Troubleshooting Android