Re: cyfrowe połączenie cd i karty dźwiękowej

Autor: wujek (pudell_at_poczta.fm)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 23:59:34 MET

Użytkownik Tomasz Kasprzak <ktomek_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9rhsai$srs$1_at_news.tpi.pl...
> najtańsza -
>
> Ja mam cyfrowo podlaczony cd do karty Aopen 744 Pro (chip yamaha 744).
> Pol roku temu dałem za nią 120. Przypuszczam że inne karty na tym chipie
> tez moga to miec.
> Ogolnie karta calkiem przyzwoita. Ma wyjscia na 4 glosniki i jedno
> cyfrowe (optyczne).
> Jak dla mnie ma tylko jedna wade: sterowniki po win2000 nie osługuja
> dzwieku 3d (akurat mi na tym zalezy). Pod win9x 3d jest ok rowniez EAX.
>
> Tomek

jak nazywa się standart cyfrowy przez który podłączyłes cdika?
pytam z ciekawości bo o ten 1dB nie będę walczył (ale szkoda że koleś na
giełdzie nie powiedział że to out)

teraz mam inny problem bo po wsadzeniu tej karty na isa i wyłączniu AC'97
nie mogę jednocześnie grać (project IGI) i słuchać mp3. może to stery bo nie
ściągałem specjalnych tylko z win98se zainstalowałem?