Re: IBM czy SEAGATE ???

Autor: Voytec (wojtek.s_at_poczta.fm)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 20:53:57 MET

Nie polecam IBM choć są szybkie to się sypią (oczywiście to nie reguła, ale
znam ludzi którzy w okresie gwarancyjnym zmieniali IBM ze względu na BAD
BLOCK)
Na temat Barracudy IV można poczytać wiele recenzji i wcale nie są takie
ciche
np. Fujitsu robią mniej szumu.
Ja używam już na kilku komputerach Maxtor DiammondMAX 60 - 40 i 60 GB
mam takie które pracują 24h i jest ok. Troche są ciepłe ale to normalne przy
dyskach 7200, są ciche.