Kupić większy radiator?

Autor: Przemek (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Sun 28 Oct 2001 - 19:58:02 MET

Kupiłem Celerona800 i na płycie BH6 1.1 windows uruchamia się nawet przy
FSB=150MHz, jednak już przy tych ok. 140MHz niektóre gry się wieszają
(2x128MB pc133, PCI z dzielnikiem FSB/4, AGP 2/3FSB)
Mam na nim taki zwykły stary radiator (może ma ze 2cm wysokości) z
wiatraczkiem jeszcze z poprzedniego C366. W związku z tym mam pytanie - czy
kupić do niego jakiś lepszy radiator? Jaki polecacie? (ale coć tańszego)
Stare Celerony PPGA miały znacznie większą powierzchnię styku z radiatorem
niż FCPGA - czy to nie wpływa niekorzystnie na chłodzenie procesora? Czy
nowe radiatory różnią się czymś od tych jeszcze dla PPGA, co pozwala na
lepsze odprowadzenie ciepła ?