Re: IBM czy SEAGATE ???

Autor: Yablon (yablon_at_wasko.pl)
Data: Mon 29 Oct 2001 - 10:19:10 MET

Voytec napisał(a):

> Nie polecam IBM choć są szybkie to się sypią (oczywiście to nie reguła, ale
> znam ludzi którzy w okresie gwarancyjnym zmieniali IBM ze względu na BAD
> BLOCK)

Przestan szerzyc ploty! Tak to wlasnie jest, gdy ktos cos gdzies
uslyszy, ale dokladnie nie wie co. Tylko seria DTLA sie paskudnie sypie
i to jest prawda w 100% natomiast pozostale IBMy dalej sypia sie
znacznie rzadziej niz inne dyski. Mam DTLA i czekam jak padnie (wymienia
na lepszy :)) mam tez barracude. Oba dyski sa dobre ale jak bym mial
wybierac teraz kupno dysku, to jednak wybralbym IBM (tylko nie DTLA!)

Pozdrawiam Yablon