Re: uzywana nagrywarka

Autor: Pjotr (pjotr_at_poland.com)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 21:35:31 MET DST

Some day I met a message from "zuko / Shark von Cygnus" <shark_at_post.pl>. The
message said:

> Akurat nie. Tylko po prostu tak ogólnie mam cykora kupując
> jakiekolwiek używane urządzenie mechaniczne. Skąd wiesz, czy to komuś
> nie spadło, nie pracowało w bardzo zakurzonym miejscu, czy coś
> takiego...

Trzeba wierzyc na slowo. Chociaz, w przypadku kolesia z wieloma pozytywnymi
opiniami, takie slowo jest duzo warte.... Moja zasada: nigdy nie kupuje od
kogos, kto nie ma co najmniej pieciu opinii pozytywnych, a jesli chodzi o
ryzyko, coz, chyba jest to juz wliczone w aukcje internetowe (za to masz
niska cene produktow)
PS Juz od dwoch dni nie moge odebrac poczty z poland.com, a teraz (ostatnie
dwie godziny) zaczyna sie tez kaszanic go2 :-( Czy ktos tez ma takie
problemy?

--
Pozdr & CU
Pjotr