Drukarka Brother HL-6

Autor: Krzysztof Wasilewski (wasilew_at_bezuprzedzen.pl)
Data: Wed 03 Oct 2001 - 13:58:37 MET DST

Dzień dobry,

Mam problemy z drukiem dokumentów w Windows Me. Parę dni temu
przestawiłem się z zabytkowego PC-ta pracującego pod DOS-em na nieco
szybszą maszynę. Mam drukarkę laserową Brother HL-6. Sprzęt ma 10 lat i
jedyne sterowniki, jakie mam, są pod Win 3.1. Na stronach
www.brother.com również nie można znaleźć aktualnych sterowników pod
nowsze Okienka. Drukarka drukuje, tyle że kszaki. Próbowałem zmieniać
protokuły czy jakieś standarty w BIOS-ie, ale to nie pomogło. I co
ciekawe, po wejściu do DOS-a (spod Windy) laser drukuje normalnie. Czy
ktoś z Państwa ma jakiś pomysł, co może być przyczyną zakrzaczonych
wydruków w Windows (Word, notatnik etc.)?

Pozdrawiam.

--
________________Krzysztof Wasilewski_______________
 \----->  e-mail: wasilew_at_bezUPRzedzen.pl