Re: uzywana nagrywarka

Autor: Darek (agap_at_optonline.net)
Data: Tue 02 Oct 2001 - 02:58:46 MET DST

On Sun, 30 Sep 2001 06:27:55 GMT, "Piotr Nowak" <piotrus_at_pocztal.com>
wrote:

>Nie wiem dlaczego zawsze kazdy pisze ze ciagle nagrywarki padaja itd. Czyzby
>do Polski dochodzily jakies odrzuty czy cos?
>Jestem obecnie w usa, i mam nagrywarke Mitsumi 4x4x24 juz ze 2 lata, plytek
>na niej nagralem od groma (min. 20 miesiecznie) poza tym uzywam jej jako
>zwyklego cd roma oraz uzywam jako cd-playera i nie mam najmniejszych
>klopotow.
>Znajomy ma Yamahe juz 3 czy 4 latka. W ogole nie slyszalem zeby komukolwiek
>padla nagrywarka. ( a prowadze serwis komputerowy to cos o tym wiem).

> [...]
eee Piotrus nie wciskaj ludziom kitow
sam zajezdzilem 2 acery i tez w stanach
jak piszesz masz mitsumi a koles yamahe!
to rozne klasy niz lg i philipsy!
moj ostatni plextor12x
 chodzi od ponad roku i tluke na nim
70-100 plyt miesiecznie!
mam na niego 2 lata gwarancji wiec albo padnie soon allbo wcale