Płyta główna pod Cel 1GHz lub Tualatina

Autor: Kaol (kaolsz_at_interia.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 09:32:22 MET DST

Witojcie.
Chciałbym w najbliższym czasie wymienić mainboard'a.
W tej chwili mam Abita na BX, słyszałem jednak że Abit coś się ostatnio
opusza, i teraz najlepsze płyty to ASUS i Soltek.
Moze jakaś inna firma?
Jakie modele byście radzili pod Cel 1GHz lub Tualatina?

Z góry dzięki za "chelp".

--
Zapraszam na http://www.karolsz.hg.pl
Nowe programy, cracki, porady oraz email i WWW