Re: Płyta główna pod Cel 1GHz lub Tualatina

Autor: jaras (jarasgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 11:56:36 MET DST

Użytkownik Kaol <kaolsz_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9rdoeh$a0m$1_at_news.tpi.pl...
> Witojcie.
> Chciałbym w najbliższym czasie wymienić mainboard'a.
> W tej chwili mam Abita na BX, słyszałem jednak że Abit coś się ostatnio
> opusza, i teraz najlepsze płyty to ASUS i Soltek.
> Moze jakaś inna firma?
> Jakie modele byście radzili pod Cel 1GHz lub Tualatina?

Witam
    Sam tez zastanawiam sie nad Cel 1.2 T. i w moim przypadku wchodza w gre
dwie plyty Epox 3PTA i815 lub Abit ST6 i815 z naciskiem na Epox'a (tanszy
co nie znaczy gorszy :))) . Poczytaj sobie testy tych plyt na pc.com.pl lub
in4.pl

Pozdrawiam
jaras