HP DJ710c & Win2000 Pro

Autor: tHRall (thrall_at_w.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 11:59:31 MET DST

Witam!

    Niedawno zakupiłem Win2000 i zaistalowałem drukarkę HP DJ710c
korzystając z systemowych sterowników. Sam producent nie dostarcza
sterowników do tego systemu.
    Problem w tym, że jeśli chcę coś wydrukować to drukarka używa mieszania
kolorów do tworzenia czarnego. Jeżeli w opcjach ustawię aby drukowała tylko
w CZ/B to jest dobrze, ale gdy przestawię na KOLOR to sytuacja znowu jest
kiepska (mieszanie kolorów do czarnego).
    Czy mógłby mi ktoś pomóc w tej sprawie.

tHRall