MP3 miniCD Player

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 27 Oct 2001 - 19:58:15 MET DST

Zdaje sobie sprawe ze to troche OT ale gdzie mam to wylslac?

Czesc
znalazlem takie dwa
Teaca i Compaq - oba nowo wprowadzone, ten Compaq to z opisu cudenko (jak na
moje wymagania), teaca
nie widzialem. Pytanie moje: zna moze ktos www jakiejs firmy - najchetniej
warszawskiej zajmojacej sie takimi multimediami - zapytalbym kiedy beda
mieli. No i moze jakies wieksze info odnosnie Teaca (to na d-silence
czytalem). Na www teaca nic nie zoczylem - chyba ze cos przeoczylem.

Pozdrawiam