Re: Co do Durona

Autor: Witold Wilk (maniack_at_tychy.com)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 18:04:30 MET DST

Niejaki(a) GLide <glide_at_kreacja.pl> w grupie pl.comp.pecet doznal(a)
olsnienia i napisal(a):
> Microstar jest rzeczywiscie bezproblemowy, ale sama wydajnosc plyty
> nawet w najnowszych wersjach jest najwysej nprzecietna,

jest powyzej przecietnej IMHO :) moze nei jest topowa, ale >
przecietna... :)

> a jesli juz
> podkrecamy to wszystko powinno pracowac max wydajnie.

i stabilnie/bezproblemowo, bardzo wazny czynnik przy kreceniu :)

> Asusa polecam bo
> sam lubie troche pogrzebac w komputerze i to co zauwarzylem to Asusus
> jest najsatbilniejsza INHO plyta w swojej klasie.

ale jedno nie ma sie w niczym do drugiego - stabilnosc a grzebanie. IMO
asus jest mily, dopieszczony, ale ogolnie jest to b. droga plyta, a
roznice w wydajnosci miedzy plyta z tymi samymi rdzeniami to jest max
10% jesli chodzi porownanie pc shits i np. asus...

> Doskonale znosi
> wysokie FSB

mowimy o ktorym rdzeniu? via? *ntel? sis? ali? :) i ile to fsb znosi
(swoja droga wiekszosc plyt znosi wysokie fsb, to urzadzenia ich moga
nie znosic :)

> i jest megastabilna (osobiscie nie mmialem u siebi
> estabilniejszej plyty - moze BH6 byla porownywalna :-) co zadaje klam
> wszystkim specjalistom twierdzacym, ze VIA jes bee, niestabilna.
> Plytka ma wszystko co jest potrzebne do krecenia (do wyboru DIP
> switche dla hardcorowcow lub soft menu). Jedyna dla mnie wada tej
> plyty to tylko 5PCI.

to zalezy ile chcialbys wpakowac do niej :) np. sieciowka, modem,
kontroler ata, tuner tv, dzwiekowka - i juz jest pelno niestety :( za to
msi i abit to maja po 6 :))

> Epox tez jest niezly do krecenia, mma co prawda mniej roznych fsb, ale
> AFAIR montuja jakies ulepszone stabilizatory napiecia.
> No i do tego ma wiecej PCI ;-)

aha. jak mowilem - nigdy na oczka nie widzialem, ale ilosc PCI cenie
sobie ladnie :)

> Ostatnio A7V133 wcale nie kosztuje wiecej niz analogiczne Abity a
> niewiele wiecej niz MSI.

zalezy co rozumiesz przez "niewiele wiecej" analogicznie:

a7v133 vs k7t turbo le - w komputroniku msi tansze :P o 1 pln ;)

ale juz:

a7a266 vs k7 master - roznica 200zl.

no wlasnie, a mowimy o nowszysch roziwazaniach :) pozatym jakbym mial
wybierac w pierwszym to wybralbym jednak k7t turbo le (po prostu kocham
ta plyte :) ).

pozatym k7t turbo le nadaje sie do wkurzania *ntelowcow - bo ni cholery
by sie wiechala, przyjmuje karty na wszelakich slotach bezproblemowo :)

> IMHO KG7 to rzeczywiscie dobry sprzet, co do KT7 to troche mi podpadli
> (jakosc i ostatnie problemy z biosami pod XP)

KT7 tez mi sie podobal, glownie z powodu posiadania ISA (dlatego w
okresie, gdy myslalem nad nowszym zestawem bralem go pod uwage - mam
sieciowke 3com 509b-c i jej na nic nie zamienilbym). no i byla ogolnie
fajna :)

> Juz lece na zakupy! ;-)

;) ale mowie serio - teraz to jesli ktos ma $ i chce kupic sprzet na
kilka lat, tzw. sprzet raz a dobrze, to 3 kosci 512 + msi k7t turbo le +
palomino 1500+, ktore sie zyluje do 1800+ :) troche drogo, ale za to
spokoj na lata :)

--
|__Witold "ManiacK" Wilk <maniack_at_tychy.com>_______+48607397423__|
|______________txt by: Telekomunikacja Polska S.A._______________|