Re: pomozcie !!!

Autor: GLide (glide_at_kreacja.pl)
Data: Fri 26 Oct 2001 - 15:55:08 MET DST

On Thu, 25 Oct 2001 13:21:38 GMT, Mardock <prmb_at_interia.pl> wrote:

>:-O
>
>:-|

NO i teraz sie zastanow. Najpierw piszesz brednie i wszystkim dookola
wciskasz kit, z nie maja racji, a jak okazuje sie ze to jednak Ty nie
masz racji to robisz glupie miny.
Tym sposobem ludziom, ktorzy wiedza rzeczywiscie niewiele w danym
temacie robisz wode z mozgu, a wsrod tych, ktorzy wiedza wiecej niz Ty
narazasz sie na smiesznosc.
Nastepnym razem najpierw sparawdz dokladnie a potem madraluj.

To tyle.

GLide