Re: co myslicie o Windows XP?

Autor: Marcin Wojtyński (frutis_at_astercity.net)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 18:11:25 MET DST

Marcin Kinaj wrote:

> Czesc!
>
> Mam pytanie co myslicie o nowym pomysle Microsoftu na Windowsy pod nazwa
> XP? Jutro rynkowa premiera. Czy ktos to bedzie kupowal? - slyszalem, ze
> wymagania sprzetowe sa jakies kosmiczne. pozdrawiam. MKinaj.

Czy kosmiczne ? mozna polemizować , musisz mieć przedewszystkim duzo ramu ,
IMHO na 256 jest ok przy korzystaniu ze standartowych aplikacji i gier.
Używałem tego od marca tego roku , juz niepamietam jaki to byl build ,
chyba cos ponizej 2400, i naprawde spabilnie to mi działało. Niewiem jakie
sa róznice pomiedzy xp a 2000, pomijając nowy interfejs , ale jak sie go
wyłączy to praktyczne niewidac róznicy w działaniu między tymi systemami.
Tak sobie myśle że ludzie to łykną jak każdy produkt M$. Ja się
zdecydowalem na odwyk od M$ jednak , siedze sobie na Slacku :) , ciekawe
jak dlugo wytrzymam......

Pozdrawiam

Marcin