Re: Run time error

Autor: Arek Wołowicz (wolek_at_pf.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 18:17:40 MET DST

Witam.
Slawek <sdrabik_at_bilans.com.pl> napisał(a):

> Widze ze kolega ma plyte ECS ktorej
> zakup rozwazam. Czy niemialby kolega
> nic przeciw temu gdyby mi odpisal jak
> sie plyta sprawuje, czy mozna na niej
> podkrecac procesor, jaki ma bios itp.

Mam powyższą płytę od paru tygodni, procek Duron 900
128 ramu, grafikę Riva TNT 2 PRO. Płyta sprawuje całkiem
nieźle. Miałem troszke problemów, których źródłem okazała
się uszkodzona pamięć. Bios mam najnowszy (3.3b).
Co do podkręcania to są możliwości, ale niewielkie.
W wersji płyty jaką ja posiada nie ma możliwości zmiany
jumperami zegara (wg instrukcji taka możliwość jest w innej wersji).
Można się pobawić ustawieniami w setup'ie.
Dla mojego 900 udało sie uzyskać 954 MHz i pracował stabilnie.
Wyżej było troszke gorzej. Mostkami na procesorze się nie bawiłem.
Może kiedyś, narazie te 900 całkowicie mnie zaspokaja :)).
Co do dysku to posiadam Seagate'a 40 GB U6 ATA100. Płyta go
poprawnie wykrywa i ponoć pracują na ATA 100.
Wg Sisoft Sandry transfery sa przy odczycie : 65, 25, 8 MB/s
zapis wypada gorzej oczywiście.
W linuxie hdparm informował mnie o 125 i 25 MB/s.
Niestety nie mam porównania więc nie jestem pewny czy to są dobre
wyniki. Dysk ma 5400 RPM więc chyba szczególnych osiągów nie ma
co się spodziewać.

Uff, chyba przesadziłem z ilościa ;))

Pozdrawiam,
Wołek.

--
Wolek | wolek[at]pf.pl | UIN 25295866 | www.wolek-zone.prv.pl
"Mężczyzna umiera ze zmęczenia, kobieta - ze zmartwienia."