Re: co myslicie o Windows XP?

Autor: Z. Sokolowski (zdzislaw.sokolowski_at_liwest.at)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 19:15:30 MET DST

> Mam pytanie co myslicie o nowym pomysle Microsoftu na Windowsy pod nazwa
XP?
> Jutro rynkowa premiera. Czy ktos to bedzie kupowal? - slyszalem, ze
> wymagania sprzetowe sa jakies kosmiczne. pozdrawiam. MKinaj.
--------------------------------

Czy Pentium 300 MHz i 128 MB Ram i min. 2 GB HDD - minimalne wymagania
w/g Microsoft do winXP
to Twoim zdaniem "kosmiczne" wymagania ?

Do szybkiej pracy systemu potrzeba oczywiscie troche wiecej RAM ( 256 ) i
szybszego procesora ale przy dzisiejszych cenach to najmniejszy problem.

Problem moze byc ze starszym oprzyzadowaniem typu skanery , drukarki .

WinXP jest na pewno lepszym wyborem niz win2K ,
u mnie w kazdym razie pracuje optymalnie .
Zamöwienia od klijentöw tez sa ...

Zdzislaw