Problem z dyskiem twardym

Autor: Kunta (kunta316_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Oct 2001 - 18:04:48 MET DST

Witam

Mam problem z dyskiem twardym SEAGATE ST320423A 20.4GB (ATA-66).
Od pewnego czasu zaczął działać bardzo wolno i bardzo głośno. W czasie
testów na kilku różnych
programach osiąga zaledwie 2MB/s odczytu. Ponieważ jest na gwarancji oddałem
go do serwisu.
Po trzech tygodniach otrzymałem nowy dysk SEAGATE ST320413A 20.4GB
(ATA-100).
Zainstalowałem w moim komputerze, założyłem partycję, sformatowałem i
niestety nadal to samo.
Działa tak jak poprzedni tzn. bardzo wolno i bardzo głośno. Dodam, że nie ma
żadnych innych
problemów typu uszkodzone sektory, problemy z odczytem itp. Zupełnie nie
wiem czy to wina
dysku czy ustawień komputera, a może ja coś robię nie tak.

Dzięki za wszelkie porady
Kunta