Re: Zoltrix Spirit - problemy z polaczeniem....

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 12:54:55 MET DST

Użytkownik andy <andy4ever_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9okdkv$1etr$1_at_trinity.euromedia.pl...
> Witam!
>
> Od jakiegos czasu mam spore problemy przy laczeniu sie z tepsa - pomijam
> czeste rozlaczanie, ale chodzi mi o b. czesta "bezczynnosc" modemu w trakcie
> polaczenia (nic nie wysyla i nic nie odbiera). Czy moze ktos wie w jaki
> sposobob najoptymalniej skonfigurowac modem 56K do laczenia sie z tepsa?
> Czy zmienic ilosc przesylanych pakietow, czy moze kazac modemowi laczyc sie
> z mniejsza predkoscia (nawiazuje polaczenia srednio 44Kbps).

możesz ograniczyć szybkość w dodatkowych ustawieniach (właściwości połączenia
/konfiguruj-modem) do np. 33600

+MS=V34,0,28000,33600

albo do 40000

+MS=V90,0,21600,33600,31200,40000

W opcjach zaawansowanych możesz też wypróbować opcję
<wymagane do połączenia>

PeJot