Re: P4 - socket423 wymiera?

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 12:54:45 MET DST

Użytkownik Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9onifv$qjg$1_at_flood.xnet.com...
> Wyczytałem niedawno, że Intel zamierza porzucić platformę socket423
> w ciagu najbliższych paru miesiecy. Nowa platforma, socket478 będzie
> niekompatybilna z 423... Jednym z powodów jakimi komentuje się taką
> decyzję Intela jest to, że 478 będzie umożliwiała instalację SDRAM
> lub DDR-RAM co daje duży plus, bo ceny DDR-RAM nie uzasadniają chyba
> wciąż korzyści jakie daje DDR w stosunku do innych rodzajów RAM...
> Co o tym myślicie? Bo ja się coraz uważniej zaczynam przyglądać firmie AMD :-)

Northwood (512Kb L2-cache) będzie tylko na Socket478.
Producenci wymusili na Intelu żeby P4-1.5-2ghz produkował
w obydwu wersjach bo chciał olać 423 (max. do 1.8Ghz)
a przecież zostało już sprzedanych wiele płyt na starą podstawke.

PeJot