Re: Zoltrix Spirit - problemy z polaczeniem....

Autor: Thick as a brick (azymirski_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 14:21:34 MET DST

Pojedyńczy osobnik z populacji ludzkiej "PeJot" <pjsoft_at_poland.com> pomyślał
miejmy nadzieję i napisał w news:9opnnb$ln5$6_at_news.tpi.pl...
| Użytkownik andy <andy4ever_at_go2.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9okdkv$1etr$1_at_trinity.euromedia.pl...

Od mniej więcej tygodnia w tepsie i polpaku coś się dzieje - mieli awarię i
u znajomych nawet przez jakiś czas SDI nie chodziło . Chciałem nawet
interweniowac ale podobno trzeba czekać ;-))))

pozdrawiam ja i moje muszlowce
jkch1_at_pnet.pl      http://republika.pl/jkch1