Zoltrix Spirit - problemy z polaczeniem....

Autor: andy (andy4ever_at_go2.pl)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 12:30:32 MET DST

Witam!

Od jakiegos czasu mam spore problemy przy laczeniu sie z tepsa - pomijam
czeste rozlaczanie, ale chodzi mi o b. czesta "bezczynnosc" modemu w trakcie
polaczenia (nic nie wysyla i nic nie odbiera). Czy moze ktos wie w jaki
sposobob najoptymalniej skonfigurowac modem 56K do laczenia sie z tepsa?
Czy zmienic ilosc przesylanych pakietow, czy moze kazac modemowi laczyc sie
z mniejsza predkoscia (nawiazuje polaczenia srednio 44Kbps).
Co o tym sadzicie?
TIA

--
Pozdrawiam,