Re: Predkosc nagrywania a procesor

Autor: Exeqtor (rfrankow_at_poczta.fm)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 12:31:02 MET DST

Chcialem jeszcze tylko dodac ze nagrywarka bedzie miala BurnProofa.
Zastanawia mnie tylko jedna rzecz. U kloegi ktory ma Athlona 1,2 GHz podczas
nagrywania z predkoscia 16x czesto widac jak bufor oproznia sie na max a
potem zaraz zaczyna z powrotem zapelniac. Moze dzialo sie tak dlatego ze nie
nie mial uaktywnione DMA w opcjach nagrywarki. Oczywiscie dzieki
BurnProofowi zadna CD sie w ten sposob nie zepsula ale zastanawia mnie to
oproznianie bufora. Od czego to jest zalezne. Dysk kolegi jest UDMA 66.

Exeqtor