Re: Bx a BXcel

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 12:23:39 MET DST

Użytkownik Sebastian Bialy <heby_at_poczta.onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3BB05968.CF8CEE52_at_poczta.onet.pl...
> Witam.
>
> Mam pytanie nastepujace: czy moglby ktos z Was w duzym skrocie
> przedstawic mi roznice miedzy chipsetami BX i BXcel. Z tego co wiem
> BXcel jest "nieoryginalnym" BXem. Pytanie stad, poniewaz kolega moze
> wymienic swoja stara noname na prawdziwym BXie na BXcel. W starej plycie
> spalil sie kontroler HDD dlatego zmiana.

straci na wydajnosci !!!!
dokladnych róznic nie podam (bo nawet w to sienie zaglebialem)
ale generalnie z tamtych czasów to BX Intela byl najlepszym chipset'em plyt
gl.
a BXcel (nawet nie wiem dokladnie kto to robil SIS, Ali ...... to byla nedza
jesli chodzi o szybkosc
tak jak jakis Celeron 300-333 na BX to jeszcze cos (DivX i inny soft chodzi)
tak w tej samej konfiguracji na BXCell'u to nedza - mialem kilka BXCell'ów w
robocie i po zakupie
Abita BE 6 moge powiedziec ze bez porównan !!!!!!!
ale jak spalil HDD kontroler to co zrobic ???? (moze kupic uzywane ATA66 na
PCI)