Re: Teac, a MP3...Pomocy!

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 24 Sep 2001 - 10:51:06 MET DST

> x4
>
> Nagrywam płytki CD-Audio z predkością x8 i chodzą bez żadnych trzasków i
> przeskakiwać na moim sprzęcie, nagrywałem też dla kumpla do samochodu i
> lepiej chodzą płytki nagrywane x8 niż x4. Jeżeli chodzi i trzaski i takie
> pykanie, to najczęściej pojawia się przy zgrywaniu porysowanej płytki a nie
> przy nagrywaniu, pozatym czytałem gdzieś, że nowe nagrywarki lepiej
> (dokładniej) nagrywają z większymi prędkościami, na niskich laser jest za
> mocny i często robi jakieś znikształcenia (od ciepła - za dużo w jednym
> [...]
Nagrywarka TEAC 512EB soft: WinOnCD i Nero 5.5.x.x. Jak wytłumaczysz fakt:
Płytka audio nagrywana x2 chodziła u mnie na wieży Pionieer (PDS705) i na
jamniku najiś stary może jeden z pierwszych tego typu Sanyo, ale kiedy nagrałem
x4 na pioneerku chodziło bez problemów a na jamniku już nie otóż na poszątku
płyty pojawiły się mocna trzaski w rytm muzymi i stopniowo Cichły przez 5-6
piosenek. Kolejne już chodzą dobrze.
Pozdruffka
adadur