Re: czy moja plyta HOT 661/P obsluguje duze dyski?

Autor: socjalista (socjalista_at_poczta.interia.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 11:04:54 MET DST

Użytkownik "Domin" <nathaniel_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> mam plyteHOT-661/P do pentium II 350
> chipset: Intel 440BX AGP set
> coz komputer ma 2 lata a ja mam dysk 6,4 giga i to juz malo
> chcialbym jakies 20 Gb IBM

Mam identyczną płyte główną, shuttle spacewalker?
podłączałem dysk kolegi Seagate 20GB i wszystko było ok.
Tylko sprawdź jaki masz bios, przy starcie komputera w lewym dolnym rogu
jest data
mój był chyba 03.1999 zaktualizowalem go do wersji z 2000 roku, gdy
podłączałem
tego twardziela to już miałem nowy bios, więc nie wiem czy stary obsługuje,
ale wgrać to nie problem, tylko sprawdź dokładne oznaczenie płyty ver 2.1
albo 3.1
www.driverzone.com
albo od razu www.shuttle.com.pl