Re: Teac, a MP3...Pomocy!

Autor: Sacul (sacul_at_hoga.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 10:26:36 MET DST

> Czyłowieku czy ty się dobrze czujesz - jeżeli chcesz mieć dobrze nagraną
> CDaudio nagrywaj ją z prędkością x2 będzie chodziła na każdym sprzęcie a
x4
> bedzie chodziła poprawnie prawie na każdym (mogą występować zakłucenia w
> dzwięku).

Nagrywam płytki CD-Audio z predkością x8 i chodzą bez żadnych trzasków i
przeskakiwać na moim sprzęcie, nagrywałem też dla kumpla do samochodu i
lepiej chodzą płytki nagrywane x8 niż x4. Jeżeli chodzi i trzaski i takie
pykanie, to najczęściej pojawia się przy zgrywaniu porysowanej płytki a nie
przy nagrywaniu, pozatym czytałem gdzieś, że nowe nagrywarki lepiej
(dokładniej) nagrywają z większymi prędkościami, na niskich laser jest za
mocny i często robi jakieś znikształcenia (od ciepła - za dużo w jednym
miejscu) i niektóre CD-ROMy mają problemy z odczytaniem takich płyt - było
to w jakimś teście i wyszło na to, że płytki nagranej z prędkością x1 nie
odczytywał żaden CD-ROM (komputerowy). Zgodzę się, że kiedyś na pierwszych
nagrywarkach (x2 i x4) nagrywało się x2 albo nawet x1 (sam taką miałem), ale
na nowych x12 czy x16, powinno się nagrywać conajmniej x8 lub x10.

--
Pozdro,