Re: Teac, a MP3...Pomocy!

Autor: Sacul (sacul_at_hoga.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 11:26:18 MET DST

> Nagrywarka TEAC 512EB soft: WinOnCD i Nero 5.5.x.x. Jak wytłumaczysz fakt:
> Płytka audio nagrywana x2 chodziła u mnie na wieży Pionieer (PDS705) i na
> jamniku najiś stary może jeden z pierwszych tego typu Sanyo, ale kiedy
nagrałem
> x4 na pioneerku chodziło bez problemów a na jamniku już nie otóż na
poszątku
> płyty pojawiły się mocna trzaski w rytm muzymi i stopniowo Cichły przez
5-6
> piosenek. Kolejne już chodzą dobrze.

Jest jeszcze kwestia płytek CD (są max x4, x10, x12 x16,...) nie wiem na
jakich ty nagrywałeś, ale u mnie są to Akosy x16, pozatym przypomniało mi
się gdzie czytałem o tych za mocnych laserach, był to prawdopodobnie test
CD-RW w Chipie (więc mogli kłamać :)))).
Ale co do odtwarzania w starym odtważaczu CD, to nadal podtrzymuje, że
płytki nagrane przy prędkości x4 grały gorzej niż te z x8 (trzaski były już
od połowy płytki, a na x8 dopiero na ostatnich nagraniach). Pozatym nagrywam
x8 dla różnych ludzi i nikt nie zgłasza żadnych problemów.

--
Pozdro,