Re: Klopot z siecia domowa.

Autor: marek jedlinski (eristic_at_lodz.pdi.net)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 02:14:48 MET DST

>Mam taki klopot:
>Mam komputer Pentium 3 800Mhz, plyta glowna na chipsecie VIA, Geferce 2 na
>grafice, Soundblaster Live i SB Awe 32 (obie sa wykorzystywane)i karte
>sieciowa kompatybilna z realtekiem. Dzialam na Windows 98 SE.
>I takie problemy: Jak zainstaluje drivery to komputer zawiesza sie zaraz po
>wlaczeniu, czasami w trakcie bootowania.
>A jesli juz uda mi sie jakos wlaczyc kompa i dojsc do Network Neighbourhood
>to nie widze nawet swojego komputera.

Wyjmij Live'a i sprawdz, czy siec dziala. Mam bardzo podobne efekty. (W
win95: niebieski ekran przy starcie, po zainstalowaniu sterownikow Live'a.
W Win2000: wszystko niby dziala, zadnych konfliktow, tylko sieci nie ma,
mimo ze karta sieciowa (realtek) jest OK i wszystko dobrze skonfigurowane.
Wyjecie Live'a przywraca mi siec.) Na razie odnioslem Live'a do sklepu :-(

.marek