Klopot z siecia domowa.

Autor: M. Alexander (Alex777_at_telbank.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 01:57:13 MET DST

Dziendobry.

Mam taki klopot:
Mam komputer Pentium 3 800Mhz, plyta glowna na chipsecie VIA, Geferce 2 na
grafice, Soundblaster Live i SB Awe 32 (obie sa wykorzystywane)i karte
sieciowa kompatybilna z realtekiem. Dzialam na Windows 98 SE.
I takie problemy: Jak zainstaluje drivery to komputer zawiesza sie zaraz po
wlaczeniu, czasami w trakcie bootowania.
A jesli juz uda mi sie jakos wlaczyc kompa i dojsc do Network Neighbourhood
to nie widze nawet swojego komputera.
Co mam zrobic? Czy to moze byc wina karty sieciowej?

Pozdrawiam,
M.

--
[ Post Industry Association ]