Re: Klopot z siecia domowa.

Autor: gajos_REMOVE__at_belar.mtl.pl
Data: Mon 24 Sep 2001 - 02:06:16 MET DST

In pl.comp.networking Sierp <listy_at_meadow.eu.orgwytnij_to> wrote:
[ciach]
> mozliwe...
> ale zdobac nowsze drivery do sieciowki i na niej sprawdz
> A siebie ujrzysz w otoczeniu nie od razu, ale po pewnym czasie
A bez karty sieciowej komputer dziala poprawnie? Jesli tak to faktycznie
albo kwestia sterownikow albo karty (byc moze problem z przerwaniami -
uruchom w trybie awaryjnym bez obslugi sieci i posprawdzaj ustawienia,
ewentualnie sciagnij program do testowania karty - niemal kazdy producent
udostepnia taki programik i dziala toto zwykle w trybie ms-dos). I jeszcze
jedna rzecz - pokombinuj pozmieniac kolejnosc kart w slotach... Kiedys
mialem taki przypadek ze komputer w ogole nie bootowal kiedy modem wrzucalem
mu w 5 slot... Takze to tez moze byc powodem...
Pzdr.

--
					Piotr Gajewski
				 e-mail: gajos_at_piast.t19.ds.pwr.wroc.pl