Re: nagrywarka LG 16/10/40 IDE (GCE-8160B)

Autor: marco (usenet_at_marcoos.net)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 15:45:36 MET DST

pf64 zameczyl(a) swoja klawiature piszac:

> Co sądzicie o tej nagrywarce? Mam zamiar ją kupić,
> jakieś wrażenia użytkowników tego sprzętu?

Wedlug CloneCD nie ma Buffer under run Technology ani "Correct EFM
encoding of regular bit patterns". To ostatnie znaczy ze nie uda Ci sie
nia skopiowac plyt zabezpieczonych SafeDisc'iem 2
Z brakiem zabezpieczenia przed oproznieniem bufora sam nie wiem -
CloneCD twierdzi ze ten model nie ma, a w informacji o produktach LG
ktora lezy przedemna pisze ze jest BurnProof wiec sam nie wiem ;)

Napewno cena LG (ok. 500 PLN z VATem) sprawia ze jest to interesujacy
model dla kogos kto nie potrzebuje robic kopii gier. Za ta cene nie ma
szans dostac nagrywarki innej firmy pracujacej z 16x.
Jedyny bliski konkurent cenowy to LiteOn 12x za okolo 420 PLN, ktory
tez moze byc sensowna propozycja. Roznica w szybkosci nie jest duza, ma
Burnproof i EFM

--
 [marek.pierog]  mailto:usenet_at_marcoos.net
 otwarte --> http://providers.pl <--