Re: nagrywarka LG 16/10/40 IDE (GCE-8160B)

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Mon 24 Sep 2001 - 19:55:14 MET DST

>Napewno cena LG (ok. 500 PLN z VATem) sprawia ze jest to interesujacy
>model dla kogos kto nie potrzebuje robic kopii gier.

Chyba się mylisz. Nagrywarka radząca sobie z SD2 na pewno się nadaje.
Cytat z CDR Info:

Najnowsza nagrywarka LG a SD2 - Grzesiek

"Po przeczytaniu info o nowej nagrywarce LG GCE 8160B kupiłem jš
i potwierdzam to, co napisał Dziumbol o kopiowaniu gier z zabezpieczeniem
SafeDisk 2. Dorzucę małš ciekawostkę: LG radzi sobie rówwnież z grami, które
wczeœniej zostały poddane działaniu programowi BetaBlocker. Wszystkie kopie
działajš w napędach CD-ROM. W CloneCD nagrywarka zgłasza się jako: HL-DT-ST
CD-RW GCE-8160B 1.01.
Dane z CloneCD:
Producent: HL-DT-ST
Model: CD-RW GCE-8160B
Wersja: 1.01
Odczyt płyt CD-R: Tak
Odczyt płyt CD-RW: Tak
Odczyt płyt DVD: Nie
Odczyt płyt MultiSesyjnych: Tak
Odczyt cyfrowych danych Audio: Tak
Dokładne odwzorowanie cyfrowych danych Audio: Tak
Nagrywanie płyt CD-R: Tak
Nagrywanie/Kasowanie płyt CD-RW: Tak
Kompatybilna z CloneCD RAW-DAO: Tak
Kompatybilna z Symulacjš CloneCD RAW-DAO: Tak
Nagrywanie płyt CD+G (RAW-DAO): Tak
Kompatybilna z CloneCD RAW-SAO: Tak
Kompatybilna z Symulacjš CloneCD RAW-SAO: Tak
Obsługa technologii Burn Proof / Just Link: Tak
Zrobienie poprawnego obrazu gry Settlers IV trwało około 18 minut."

A wszystko to za 438 zł z VATem (w hurtowni).

--
Janusz - Vahanara