Re: Seagate U5 na U6 40GB czy opłaca się zmieniać?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 15:47:23 MET DST

"Krzysztof Kiedos" <kiedos_at_klub.chip.pl> wrote in message

> Ale nie ja wolę jak ktoś odpowiada na początku przecież tak
> łatwiej i nie trzeba przewijać.

ale brzydko wyglada, nie wiadomo do czego cytat sie odnosi oraz
juz ktos kiedys tak wymyslil i zapisal w netykiecie ze na posty
odpowiada sie pod spodem

> a tak nieraz musze przewijać 5 stron żeby przeczytać jedno
> zdanie

dlatego trzeba ciac zbedne cytaty oraz nie pisac wiecej niz 80
znakow w jednej linijce by poprawnie mozna je bylo cytowac

-------
Krzysiek >>> mailto:silverman_at_go2.pl
GGadulec >>> 429818
>>> http://biohazard.com <<<
!!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!!