Re: AMD idzie z dymem !

Autor: Jacoj (WYTNIJ_TO_jacoj_at_poczta.fm)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 16:00:05 MET DST

<adadur_at_poczta.onet.pl> wrote in message news:563e.00000006.3bab0f69_at_newsgate.onet.pl...

> bez przesady AMD + odpowiednia płyta i bedzie git.

Tak samo jak w przypadku P4, tylko że P4 nie spali się, ani nie
zawiesi systemu w przypadku uszkodzenia wiatraczka.

> A tak wogóle to waść kupił
> sobie P4 i bedzie bronił jego zalet nogami i rękami..... a bylo trzeba poczytać
> troszkę rozsądku i trafiło by na P3.

Kto kupił, Ty? Bo ja ma Athlona 1,2 GHz ale potrafię dostrzec
jego ewidentną wadę, którą jest całkowity brak zabezpieczenia
termicznego. Bardzo bym chciał, aby wszystkie procki miały tak
dobre zabezpieczenie termiczne jaki ma P4. A jeśli chodzi o
rozsądek, to radzę zastanowić ci się na tym co piszesz, i co
sobie przy okazji źle wyobrażasz.

--
Jacoj - Jacek Jakubowski  [ e-mail: jacoj_at_poczta.fm ]
Prawo Paulga - w Ameryce nie chodzi o to co