Re: polaczyc dwa kompy - mam sieciowki

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sun 23 Sep 2001 - 11:43:19 MET DST

Użytkownik AMRA <amra_at_poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9oii4s$q2r$1_at_news.onet.pl...
> Hej!
> Mam problem.
> Mam kompa PIII, z sieciowka (do inetu via chello). (czyli dziala)
> Laptopa z sieciowka. (w robocie dziala - wiec jest ok)
> Kupilem druga sieciowke do stacjonarnego (najtansza jaka byla :) Planet
> 10/100), podlaczylem, komp rozpoznal, zainstalowal - po wlozeniu kabelka z
> inetem z chello - swieci sie (nie dziala bo jest Mac karty potrzebny), wiec
> niby sieciowka dobra.

Do czego Ci jest MAC potrzebny, nie łapie o co chodzi ...

Wogóle koszmarny jest styl tego postu (trzeba byo napisać
wprost co chcesz osiągnąć).
Jeżeli nie widzą się a masz zainstalowane klient microsoft network, tcp/ip
ipx/spx i włączone udostępnianie plików i drukarek to uszkodzony jest kabel.
Utnij końcówki i od nowa zarabiaj wg. specyfikacji.

Jeżeli chciałeś rozdzielić internet na dwa kompy to mając
dwie sieciówki w jednym kompie możesz spróbować programu
Winroute Pro.
Chociaż najpewniejszym i najwygodniejszym rozwiązaniem
jest router Wan/Lan + hub.

Jednocześnie informuję cię że są wyspecjalizowane grupy o tej
tematyce np.

PeJot