Re: AMD idzie z dymem !

Autor: SS (ssobie_at_poland.com)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 18:16:23 MET DST

> Tak samo jak w przypadku P4, tylko że P4 nie spali się, ani nie
> zawiesi systemu w przypadku uszkodzenia wiatraczka.

> Kto kupił, Ty? Bo ja ma Athlona 1,2 GHz ale potrafię dostrzec
> jego ewidentną wadę, którą jest całkowity brak zabezpieczenia
> termicznego. Bardzo bym chciał, aby wszystkie procki miały tak
> dobre zabezpieczenie termiczne jaki ma P4. A jeśli chodzi o
> rozsądek, to radzę zastanowić ci się na tym co piszesz, i co
> sobie przy okazji źle wyobrażasz.

Czemu uwazasz ,ze jego komp byl w lodowce ??? Jakby P4 trzymac w lodowce to
moze by dzialal z pelna predkoscia :--->>>> .
Najlepszym jajem bylo to ,ze Intel ta cudowna wlasciwosc P4 trzymal w
tajemnicy dopoki jakis test nie wykazal ,ze przy intensywnym obciazeniu
procek zwalnia :->>>>> . Teraz wiec usiluja to przedstawic to jako zalete
!!!! I dobrze im to idzie ... wielka jest sila Intela.
Zastanow sie jaka jest szansa ze odpadnie radiator z wentylem ????
1:10000 to ja wole kupic procka o polowe tanszego (TB) niz P4 z jego
"rewelacyjnymi" udogodnieniami ........