Re: Sprzed pod bazy danych

Autor: PeJot (pjsoft_at_poland.com)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 14:32:03 MET DST

Użytkownik Mariusz <mariusz_at_cz.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9of5ic$aua$1_at_news.onet.pl...
[...]

Były probemy z Adaptec'iem ale już z rok temu zostały rozwiązane ...

> Po przemyśleniach masz rację, przepraszam, nie wiedziałem że trafię na
> Ciebie, specjalistę od baz danych i sprzetu do tych zastosowań...

Po co ten sarkazm ...
Gość chciał przeznaczyć śmieszną ilość pieniędzy na profesjonalny
sprzęt (kilka razy na tydzień widze takich na różnych grupach) a że
mi się nudziło to mu uświadomiłem ile coś takiego kosztuje tylko
na "popularnych" częściach .
Ostatecznie dam głowe że człowiek kupi gotowego Optimusa
2xP3-700 z SDRAM to wszystko ;)
Mogłem napisać ROTFL i tyle ...

> Niech zgadnę, masz AMD?

Zgadza się ;)
I dobijają mnie uogólnienia dotyczące stabilności
i jakości "różnego" sprzętu komputerowego.

Że jak ...??? :)

Dla mnie to jest EOT

PeJot