Re: Sprzed pod bazy danych

Autor: Jakub Wróblewski (jakubw.bez_tego_at_mimuw.edu.pl)
Data: Sat 22 Sep 2001 - 18:57:26 MET DST

Witam,

Użytkownik "PeJot" <pjsoft_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Gość chciał przeznaczyć śmieszną ilość pieniędzy na profesjonalny
> sprzęt (kilka razy na tydzień widze takich na różnych grupach) a że
> mi się nudziło to mu uświadomiłem ile coś takiego kosztuje tylko
> na "popularnych" częściach .
> Ostatecznie dam głowe że człowiek kupi gotowego Optimusa
> 2xP3-700 z SDRAM to wszystko ;)

Optimusa??? Toz to nie honor!

A powaznie: zapewne skonczy sie na plycie pod dwa Tualatiny (poczekam, az sie
takowe pojawia) i pamiec DDR. Od poczatku pisalem, ze te 6000 to na konfiguracje
absolutnie minimalna - ja na przyklad pewnie teraz postawie wszystko tymczasowo
na jednym Tualatinie z polowa pamieci i dyskami IDE (na to starczy, lacznie z
obudowa serwerowa), a dyski SCSI czy plyte bede dorzucal sukcesywnie.
Dziekuje wszystkim za cenne uwagi (nie tylko w tym watku).

Pozdrawiam,
Jakub Wroblewski