Re: Sprzed pod bazy danych

Autor: Mariusz (mariusz_at_cz.onet.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 12:41:26 MET DST

Użytkownik "PeJot" <pjsoft_at_poland.com> napisał w wiadomości
> Użytkownik Mariusz <mariusz_at_cz.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9o9sml$ovu$1_at_news.onet.pl...
> [...]
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Ale bajeczki piszesz.

Po przemyśleniach masz rację, przepraszam, nie wiedziałem że trafię na
Ciebie, specjalistę od baz danych i sprzetu do tych zastosowań...
Niech zgadnę, masz AMD?
Co do tych Xeonów, to chetnie wysłucham twoich rad na ten temat, bo mam
właśnie w pokoju taki serwerek czteroprocesorowy, przerobiliśmy go na serwer
zapytań, bo się trochę przytykał momentami, i baza na nim szwankowała (znany
Ci problem z wydajnością), co myślisz o podmianie tego Xeona na jakiś
powiedzmy.... 2x Athlon chłodzony orbem w obudowie za 100 złotych, o sorry,
takiej serwerowej, za 300? I do tego zaszaleję z wymianą dysków na IDE, bo
te nasze SCSI 10Krpm, coś jakby mało wydajne w tej macierzy są.......

Pozdrawiam kolegę po fachu.
Mariusz