Re: AMD idzie z dymem !

Autor: Wozik (wozik_at_lublin.top.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 21:06:55 MET DST

"Sebastian Kaliszewski" <Sebastian.Kaliszewski_at_softax_com.pl> pisze

> Jak ktos nie umie zalozyc radiatora (np. zaklada obrocony o 180
stopni),
> albo zaklada taki od celerona to...
> Paste silikonowa tez po cos wymyslono...

Czy to tak naprawdę trudno jest się przyznać, że zaoszczędziłeś 100
zł, a za to masz problemy z grzaniem się procka?

Powiedz mi jeszcze ile zapłaciłeś za wiatrak do procka? Bo ja np.
dałem 10 zł, za jakiś syf i wszystko mi hula aż miło.

Śmieszy mnie to, że tak zaciekle bronicie AMD, że nie dostrzegacie
jego wad. A przecież je ma. Pomimo wszystkich zalet ma jednak i wady.

--
wozik_at_lublin.top.pl
tHe sTaGe diVInG cLUb