Re: AMD idzie z dymem !

Autor: Sebastian Kaliszewski (Sebastian.Kaliszewski_at_softax_com.pl)
Data: Fri 21 Sep 2001 - 17:35:05 MET DST

"Wozik" <wozik_at_lublin.top.pl> wrote in message
> "Sebastian Kaliszewski" <Sebastian.Kaliszewski_at_softax_com.pl> pisze

> stopni),
>
> Czy to tak naprawdę trudno jest się przyznać, że zaoszczędziłeś 100
> zł, a za to masz problemy z grzaniem się procka?

Nie mam problemow z grzaniem się procesora. BTW cala dyskucja nie dotyczy
grzania sie prockow przy normalnej pracy, tylko ich dzialania (lub nie) po
zdjeciu calego radiatora (lub zalozenia go bez sensu). BTW2: Za 100 zlotych
to sobie mozna taaaki cooler kupic. A i tak się będzie miało szybszy zestaw.
BTW3: jedyny procesor który nie wiesza się w tescie P4 tak czy owak
potrzebuje kólera jak pół cegly.

> Powiedz mi jeszcze ile zapłaciłeś za wiatrak do procka? Bo ja np.
> dałem 10 zł, za jakiś syf i wszystko mi hula aż miło.

<ZLOSLIWOSC>
Acha, kupiles droższy o 100zł procesor po to żeby potemoszczędzać na
wiatraku (a wystarczyłby wiatrak za 50-70zł)... Baardzo ciekawa logika!
</ZLOSLIWOSC>

> Śmieszy mnie to, że tak zaciekle bronicie AMD, że nie dostrzegacie
> jego wad. A przecież je ma. Pomimo wszystkich zalet ma jednak i wady.

Krytykujemy glupawy i zle przeprowadzony pseudo-test przez samozwanczego
"experta" od sprzetu. Test mialby rece i nogi gdyby sprawdzono co się stanie
jak tylko zdechnie wiatrak (nieporówneywalnie częstrza awaria) i gdyby Tom
potrafił się posługiwać termometrem.

Pzdr

--
                              Sebastian Kaliszewski