Re: kiedy nowy athlon w sprzedazy????

Autor: Andrzej Gorny (AGorny_at_dns.herbial.pl)
Data: Thu 20 Sep 2001 - 20:53:04 MET DST

Użytkownik "Artur Orlowski" <arturo_at_edu.com.pl> napisał w wiadomości

> Zalezy od producenta plyty. Najczesciej 90C, chociaz przy tej
> temperaturze i tak procesor sie juz zawiesza (ale nie uszkadza).

Dokladnie. Nie jest latwo uszkodzic athlona w normalnych zastosowaniach.
Zrobilem test i mojego athlona 1.4 pozbawilem wiatraczka (radiator pozostal)
i jedyny efekt jaki udalo mi sie uzyskac to zawieszenie komputera... po
testach wszysko dziala jak przed testami... 0 problemow!
ps. Aby nie posadzone mnie o stronniczosc dodam, ze mam i intela i AMD (nie
na jednej plycie;)

Andrzej.